Upisi u više godine i ponavljanje godine provode se online preko Studomata i sustava FOI Upisi.
Upisi u više godine i ponavljanje godine provode se online preko Studomata i sustava FOI Upisi.
Uvjeti za upis u više godine prijediplomskih i diplomskih studija Fakulteta organizacije i informatike i ponavljanje godine navedeni su u pravilnicima o studiranju.
Prilikom upisa potrebno je izvršiti plaćanje upisnine ili upisnine i školarine ovisno o statusu studenta prema Troškovniku studija. Troškovnik studija za ak. godinu 2023./2024. vrijedi do 1. listopada 2024. godine, nakon čega stupa na snagu novi Troškovnik studija za ak. godinu 2024./2025.
Iznos za plaćanje će biti izračunat automatski i dostupan unutar aplikacije FOI Upisi.
Plaćanje je moguće bankovnom transakcijom ili kreditnom karticom. Kartice kojima se može izvršiti plaćanje su: Visa, Maestro, MasterCard. Plaćanje karticama vrši se direktno u sustavu FOI UPISI preko servisa WSPay - sigurnog sustava za online autorizaciju kreditnih kartica u realnom vremenu.
Upisi će se provoditi od 2. do 27. rujna 2024. do 14:00 sati preko sustava FOI Upisi i Studomata.
Nastava na svim studijima počinje 7. listopada 2024. godine.
Studentima koji sljedeću akademsku godinu upisuju uz zamolbu, upis će biti omogućen tek nakon odobrenja zamolbe. Zamolbe se zaprimaju putem aplikacije FOI Forms do 20. rujna 2024. godine.
1. Studenti koji upisuju višu godinu studija (ili ponavljači) bez zamolbe prate postupak upisa od koraka 1 do koraka 4.
2. Studenti koji upisuju višu godinu studija uz zamolbu (osim Zamolbe za nastavak studija*) prate postupak upisa od koraka 2 do koraka 4 nakon što ih preuzmu rješenje Zamolbe u aplikaciji FOI Zamolbe.
3. Studenti koji upisuju 3. godinu PS IPS, ponavljanje 2. godine PS IPS s odabirom izbornih predmeta 3. godine ili nakon ponavljanja 1. godine prvi put upisuju 2. godinu s odabirom izbornih predmeta 3. godine ne prate korake 1 - 4, nego upis obavljaju prema uputama koje su primili e-mailom.
*Studenti koji nastavljaju studij uz Zamolbu za nastavak studija ne slijede postupak upisa prema navedenim koracima već će rješenje Zamolbe zajedno s računom preuzeti u aplikaciji FOI Zamolbe.
Po predaji Zahtjeva, Studentska referada će Vas nakon obrade obavijestiti o statusu Vašeg zahtjeva porukom na Vašu e-poštu i porukom u pretincu u sustavu FOI Upisi.
Nakon odobrenja Vašeg zahtjeva ponovno pristupite sustavu FOI Upisi te:
Kontaktirajte nas porukom na upisi@foi.unizg.hr ili pozivom na broj: