Zahtjev za ostvarivanje prava na pristup informacijama može se podnijeti:
- pisanim putem na adresu: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Pavlinska 2, 42000 Varaždin
- elektroničkom poštom na adresu: sluzbenik-za-informiranje@foi.hr (Napomena: putem ove adrese zaprimaju se isključivo upiti s pozivom na Zakon o pravu o pravu na pristup informacijama.)
- na broj faksa: 042/213-413
- donijeti osobno na urudžbeni zapisnik Fakulteta organizacije i informatike radnim danom od 7:00 do 15:00 sati.
Predlošci za ostvarivanje prava na pristup informacijama:
- Zahtjev za pristup informacijama
- Zahtjev za dopunu/ispravak informacija
- Zahtjev za ponovnu uporabu informacija
Korisnik ostvaruje pravo na pristup informaciji podnošenjem usmenog ili pisanog zahtjeva nadležnom tijelu javne vlasti.
Ako je zahtjev podnesen usmeno ili putem telefona, sastavit će se službena bilješka, a ako je podnesen putem elektroničke komunikacije, smatrat će se da je podnesen pisani zahtjev.
Zahtjev za pristup informacijama, da bi bio valjan, obavezno mora sadržavati:
- naziv i sjedište tijela javne vlasti kojem se zahtjev podnosi
- podatke koji su važni za prepoznavanje tražene informacije
- ime i prezime i potpunu adresu stanovanja fizičke osobe koja podnosi zahtjev
- tvrtku, odnosno naziv pravne osobe i njezino sjedište.
Nepotpuni zahtjevi ne mogu se uputiti u postupak!
- Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2016. godinu (.pdf)
- Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2016. godinu (.csv)
- Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2017. godinu (.pdf)
- Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2017. godinu (.csv)
- Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2018. godinu (.pdf)
- Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2018. godinu (.csv)
- Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2019. godinu (.pdf)
- Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2020. godinu (.pdf)
- Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2020. godinu (.csv)
- Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2021. godinu (.pdf)
- Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2021. godinu (.csv)
Savjetovanje s javnošću – Nacrt prijedloga Statuta Fakulteta organizacije i informatike Sveučilišta u Zagrebu
Dana 22. ožujka 2023. započeo je postupak savjetovanja s javnošću objavom Nacrta prijedloga Statuta Fakulteta organizacije i informatike Sveučilišta u Zagrebu (dalje: FOI).
Razlozi i ciljevi donošenja Statuta FOI-ja su potreba usklađivanja Statuta FOI-ja s odredbama Zakona o visokom obrazovanju i znanstvenoj djelatnosti (NN 119/22) i s odredbama Statuta Sveučilišta u Zagrebu.
Prijedlozi i mišljenja na Nacrt prijedloga Statuta FOI-ja mogu se dati u razdoblju od 22. ožujka do uključivo 4. travnja 2023. godine na e-mail ured-dekana@foi.unizg.hr na priloženom obrascu. Savjetovanje se provodi u navedenom trajanju zbog donošenja Statuta Sveučilišta u Zagrebu dana 21.3.2023. i poštovanja zakonskog roka za usklađivanje.