Skip to content Skip to navigation

Rotary Club Varaždin

Prepoznavanje i poticanje izvrsnosti u društvu cilj je ustrojavanja Fonda za nagrađivanje izvrsnosti unutar Rotary Cluba Varaždin koji je objavio javni poziv za dodjelu “Godišnje nagrade za izvrsnost Rotary Cluba Varaždin za 2011. godinu". 

Prepoznavanje i poticanje izvrsnosti u društvu cilj je ustrojavanja Fonda za nagrađivanje izvrsnosti unutar Rotary Cluba Varaždin koji temeljem Pravilnika prihvaćenog 10. siječnja 2011. godine objavljuje: 

JAVNI POZIV

Za dodjelu “Godišnje nagrade za izvrsnost Rotary Cluba Varaždin za 2011. godinu" u obliku novčanih nagrada za sljedeće kategorije:

  • Poslijediplomska - 2.000 kn,
  • Prvostupanjska i diplomska - 1.000 kn,
  • Srednjoškolska razina - 500 kn,
  • Ostali - do 5.000 kn.
  •  

    Pravo na nagradu imaju svi građani Republike Hrvatske koji su u 2011. godini pripadali jednoj od navedenih kategorija. Osoba može nagradu dobiti samo jednom u godini. Kandidat za nagradu postaje se prijedlogom Uprave institucije koja je s Rotary Clubom Varaždin potpisala Sporazum o provedbi godišnje nagrade za izvrsnost.

    Uprava institucije temeljem Naputka za procjenu izvrsnosti Rotary Cluba Varaždin, vlastitih saznanja i primjenjujući načelo nepristranosti izrađuje listu kandidata za nagradu. Izvrsnost kandidata opisuje se i boduje na posebnom obrascu i postaje dio ukupne dokumentacije. Uprava Fonda za nagrađivanje izvrsnosti Rotary Cluba Varaždin temeljem ovako pristiglih lista donosi odluku o nagradama ovisno o godišnjem fondu.

    Javni poziv za izvrsnost u 2011. godini zatvara se 15. travnja 2012. godine.

    Sve dodatne obavijesti mogu se dobiti na web stranici www.rotary-varazdin.hr ili putem elektroničke pošte na adresi andrija.petrovic@tp-vz.hr i benkom@sumins.hr .

    Nagrade će se uručiti na svečanosti 11. svibnja 2012. godine u 19.00 sati u konferencijskoj dvorani Tehnološkog parka Varaždin, Zagrebačka 89, Varaždin.

    Rotary Club Varaždin, Uprava fonda za nagrađivanje izvrnosti

    Ispunjene prijavnice potrebno je predati u dekanat (kod tajnice dekana Emine Lajtman) do 15. travnja 2012. godine.