Konferencija je okupila predstavnike ministarstava i istraživače iz institucija povezanih s obrazovanjem u zaljevskim zemljama te međunarodne stručnjake i istraživače. Bila je to važna prilika za raspravu i razmjenu iskustava o ključnim izazovima suvremenog obrazovanja, poput osiguravanja jednakosti, iskorištavanja prednosti umjetne inteligencije i optimizacije ulaganja u obrazovanje.
Prvog dana konferencije profesorica Blaženka Divjak sudjelovala je u raspravi za okruglim stolom na temu izazova transformacije obrazovanja i poboljšanja obrazovanja u zaljevskim zemljama. Naglasila je važnost jednakih obrazovnih prilika za sve društvene skupine i istaknula značaj razumijevanja umjetne inteligencije kako bismo je mogli koristiti na učinkovit i svrsishodan način.
Drugog dana profesorica Divjak održala je pozvano predavanje na temu 'Reimagining Education: What is the Role of Humans in the Era of AI?’ i otvorila raspravu o važnim pitanjima upotrebe umjetne inteligencije, kao što su: Gdje se nalazi isključivo ljudska domena? Koje vještine i kompetencije trebamo razvijati u doba umjetne inteligencije? Koje su vrijednosti ključne? Kako pristupiti vrednovanju u novom kontekstu oblikovanom utjecajem AI-ja?
Konferencija je također bila prilika za predstavljanje rada Laboratorija za analitiku učenja FOI-ja i projekata iLed i TRUELA koje profesorica Divjak vodi. Posebno je predstavljeno istraživanje i razvoj alata za planiranje Balanced Design Planning (learning-design.eu) putem istraživačkog postera u izložbenom dijelu konferencije. Koautorice postera su asistentica Barbi Svetec i prof. Blaženka Divjak.