Nastavnici marketinških kolegija, uz pomoć Centra za podršku studentima i razvoj karijera (CPSRK), su i ove akademske godine kroz svoje predmete implementirali jedan od inovativnih načina podučavanja - učenje temeljeno na radu (engl. Work Based Learning). U sklopu kolegija Internetski marketing na 1. godini Diplomskog studija Ekonomika poduzetništva u utorak 11. lipnja 2024. godine održane su prezentacije finalnih projektnih rješenja na zadatak postavljen od strane rukovoditeljice digitalnog marketinga poduzeća Konzum plus d.o.o., Maje Šarić.
Projektno rješenje uključivalo je izradu digitalnog marketinškog plana na temu Employer branding za Gen Z. Ukupno 22 studenata podijeljenih u 5 timova ponudilo je svoja konkretna rješenja i uspješno ih prezentirali pred Majom Šarić i Katarinom Havaić Tomac, predstavnicama poduzeća Konzum plus d.o.o. te predmetnim nastavnicama.
„Pravo je zadovoljstvo surađivati s ambicioznom profesoricom Ivom i njezinim perspektivnim studentima, koji su prepoznali važnost praktičnog iskustva u dinamičnom svijetu digitalnog marketinga. Ovaj projekt, Employer branding za Gen Z, po mom mišljenju od velike je koristi za sve: studenti su se s njim lako poistovjetili i u svojim radovima dali zanimljive ideje i svoju perspektivu Konzuma kao poslodavca, što nama predstavlja vrlo vrijedan uvid u način razmišljanja i očekivanja naših potencijalnih budućih kolega. Čestitke studentima i profesorici. Radujem se budućim zajedničkim projektima“ - izjavila je Maja Šarić.
Komentari timova uključenih u navedeni projektni zadatak također su pozitivni, a neki od njih su:
“Zadatak projekta bio je izazovan i zahtjevan. Projekt je zahtijevao detaljnu analizu tržišta i cjelokupnog poslovanja Konzuma kako bi se stekao uvid u trenutnu situaciju u kompaniji. Cilj je bio pronaći način na koji se Konzum može približiti Generaciji Z kao atraktivan poslodavac. Trebalo je sagledati kako Konzum trenutno stoji u odnosu na konkurenciju i identificirati područja koja treba unaprijediti. Ideja našeg plana bila je usredotočiti se na najpopularnije društvene mreže današnjice te razvijati kampanju na istima uz redovito praćenje trendova. Također, za pridobivanje pažnje pripadnika generacije Z, potrebno je uvesti dodatne benefite za zaposlenike Konzuma."
"Suradnja s Konzumom nam se svidjela zato što smo uz istraživanje i pisanje e-marketinškog plana imale priliku učiti o načinu na koji se planiraju stvarni projekti i rješenja u kompanijama te smatramo kako bi trebalo uvesti više ovakvih projekata na studij Ekonomike poduzetništva.”
„Suradnja sa poduzećem Konzum bilo je jedno izazovno, ali u konačnici jako lijepo i zanimljivo iskustvo. Izrada marketinškog plana kojem je cilj bio smjestiti Konzum kao poželjnog poslodavca generaciji Z, omogućio nam je kreativan rad te razmišljanje o novim idejama i rješenjima. Posebno nam se svidjelo što smo ideje te sam rad predstavili stvarnim zaposlenicima i voditeljima u Konzumu. Smatramo da bi nam ovo iskustvo moglo uvelike
pomoći na daljnjem karijernom putu.“
„Uvelike nam se svidjela mogućnost suradnje s velikim poduzećem kao što je Konzum i rješavanje problema na realnom primjeru. Što se tiče samog case study-ja, na prvu nam se nije previše svidio s obzirom da se radi o zapošljavanju u prodaji (usmjerenost na radno mjesto prodavača). Zadatak je bio dosta zahtjevan jer nije bio usmjeren na posao više spreme koji je nama studentima bliži, već je bio usredotočen na srednju stručnu spremu, stoga je bilo potrebno uložiti puno više truda u istraživanje kako bi došle do kvalitetnog rješenja, no kroz timski rad i izradu plana, zadatak nam je postao interesantan i zanimljiv za izradu.“
„Kao predstavnica tima MaxFly zadovoljna sam napravljenim projektom. Mojem timu je ovaj zadatak bio dosta izazovan i zanimljiv, a kroz zajednički rad uspjeli smo razviti inovativno rješenje koje je zadovoljilo sve zadane kriterije. Također smo stvorili izuzetno pozitivno iskustvo u suradnji s Konzumom i drago nam je da smo upoznali neke djelatnike Konzuma. Sama prezentacija rješenja prošla je dobro, uz konstruktivnu povratnu informaciju. Radujemo se budućim suradnjama i novim projektima koji će donijeti dodatnu vrijednost u našem obrazovanju.“
Ovim putem zahvaljujemo našoj partnerskoj tvrtki Konzum d.o.o. na suradnji!