Projektno rješenje uključivalo je izradu digitalnog marketinškog plana s osnovnim ciljem: 'Povećanje prodaje muških odijela putem webshopa za 10% u roku od 3 mjeseca'. Ukupno 38 studenata u 8 timova ponudili su svoja konkretna rješenja i uspješno ih prezentirali pred članicom Nadzornog odbora Varteksa Karlom Ćorlukom, direktoricom marketinga Vesnom Loparić te predmetnim nastavnicama.
Gospođa Loparić istaknula je da je „velika prednost i bogatstvo kad postoji prilika da se neki proces, aktivnost pogleda s više strana, izvan uobičajenih tokova i premisa. Upravo to je najveća vrijednost suradnje FOI-ja i Varteksa koju smo za sad pokrenuli kroz zadatak studentima na kolegiju Digitalni marketing. Ova suradnja ima veliki potencijal za obje strane i sigurno će se nastaviti na novim projektima. Viđenje studenata i njihovi prijedlozi uvelike će nam pomoći u analizi stanja, i mogućoj primjeni u svakodnevnim poslovnim aktivnostima. Osobito nam je važna ostvarena interakcija sa studentima koji su istovremeno naši potencijalni kupci. A ova suradnja primjer je dobre prakse u kojoj su udružene snage akademske zajednice i poslovnih subjekata koja time osiguravaju kvalitetan i potencijalan kadar na tržištu rada.”
Osim predstavnica Varteksa, studenti su s također zadovoljni navedenom suradnjom, a neki od komentara navedeni su u nastavku
„Bila nam je čast sudjelovati u cijelom ovom procesu izrade digitalnog marketinškog plana poduzeća Varteks d.d. Projekt je bio vrlo izazovan, ali na kraju izuzetno uspješan. Varteks se pokazao kao vrhunski partner i poslodavac koji cijeni rad i trud svojih suradnika. Kroz suradnju smo proširili svoje vještine zahvaljujući otvorenoj komunikaciji i podršci koju smo dobivali. Moramo naglasiti da projekti poput ovog su rijetki, a mogućnost rada s tako profesionalnim timom je zaista neprocjenjiva. Ova suradnja je dodatno ojačala našu vjeru u kvalitetu timskog rada i usmjerenost ka zajedničkim ciljevima. Nadamo se da će u budućnosti biti još puno ovakvih prilika za suradnju. Također vrhunsko iskustvo bilo je posjetiti proizvodni pogon Varteksa. Na kraju zahvaljujemo se suradnicima poduzeća Varteks na uloženom vremenu te uspješnoj suradnji.“
„Bilo je zanimljivo po prvi puta predstaviti i prezentirati temu koja se može pretočiti i u praksu. Zasigurno jedno novo iskustvo koje je kod svih nas obogatilo vještine marketinga, PR-a, ali i prezentiranja nas samih sa idejom pred članom Uprave ili zaduženog odjela.“