Nastavak je to suradnje koju s istraživačkim timom Centra za analitike učenja Sveučilišta Monash već nekoliko godina razvijaju prof. dr. sc. Blaženka Divjak i članovi Laboratorija za analitiku učenja FOI-ja.
U tom kontekstu, doc. dr. sc. Raković jedan je od istraživača sa Sveučilišta Monash uključenih u istraživački projekt Vjerodostojne analitike učenja i AI za smislen dizajn učenja (TRUELA), koji vodi prof. dr. sc. Divjak, a financira Hrvatska zaklada za znanost.
S obzirom na ciljeve projekta TRUELA, koji se vežu uz razvoj pristupa i metoda temeljenih na analitici učenja i AI-ju kao podloge za smislen dizajn učenja, doc. dr. sc. Raković održao je predavanje o primjeni analitike učenja i AI-ja u poticanju samoreguliranog učenja. Poseban je naglasak pritom stavljen na međunarodni projekt FLoRA: Self-Regulated Learning with Personalized Scaffolds.
Na predavanju i u raspravi koja je uslijedila sudjelovali su članovi Laboratorija za analitiku učenja, ali i širi krug zainteresiranih istraživača s FOI-ja.