Cilj same konferencije je istaknuti kakav je odnos IT-a i Nabave te kako te dvije organizacije surađuju s ostalim poslovnim funkcijama i zašto je potrebno da se svi bolje razumijemo ako želimo u budućnosti napredovati. Produktivnost organizacije uvelike ovisi o digitalizaciji, no prihvaćanje tehnologije nailazi na otpore jer transformacijom mijenjamo prije svega sebe i uobičajene načine rada. Put digitalne transformacije je neizvjestan, no i javnom i privatnom sektoru donosi puno mogućnosti. Suradnja Nabave i IT-a u digitalnoj transformaciji je prirodna i nužna, a želimo li se razvijati kao digitalno društvo, svoj digitalni put trebamo tražiti zajedno sa stručnjacima iz drugih područja.
- Kako IT i Nabava mogu surađivati i poticati transformaciju poslovanja javnog i privatnog sektora?
- Što javna i privatna poduzeća mogu naučiti jedna od drugih?
- Koja tehnološka rješenja možemo primijeniti odmah i uštedjeti?
- Ima li tehnologija ograničenja kojima utječe na našu učinkovitost?
- Jesmo li zbog nje postali više ili manje kreativni?
- Kome sve trebaju digitalne vještine?
- Hoće li naša radna mjesta nestati ako digitaliziramo poslovanje?
Svoje mjesto rezervirajte uz prethodnu prijavu jer je broj sudionika konferencije ograničen, a rok za prijavu je 15. svibanj 2018. godine. Ukoliko želite prisustvovati konferenciji, prijavite se na linku.
Sudionici konferencije su:
Dušan Munđar, univ.spec.oec., univ.spec.actuar.math (FAKULTETT ORGANIZACIJE I INFORMATIKE) - primarni interes mu je primjena statističkih i matematičkih modela u menadžmentu i financijama. Nakon uključenja u akademski svijet sudjelovao je na više stručnih i znanstvenih projekata te ima dvadesetak objavljenih znanstvenih i stručnih radova vezanih uz primjene kvantitativnih metoda. Specijalist je i trener u sustavu javne nabave. Voditelj i predavač na projektu Izobrazbe u području javne nabave na Fakultetu. Napisao je nekoliko radova vezano uz javnu nabavu, a ekspertiza je primarno usmjerena na područje odabira ekonomski najpovoljnije ponude.
Matej Mostarac, gradonačelnik Grada Kastva - jedan je od najmlađih hrvatskih gradonačelnika. Uz stvaranje vlastitog poduzeća usavršavao se na poslovnoj akademiji i visokim učilištima iz područja poslovnog upravljanja i PR-a. Gradonačelnički mandat osvaja na izborima 2017. godine. Grad Kastav postao je prvi grad u Primorsko-goranskoj županiji koji koristi specijalizirani softver za provođenje postupaka enabave kojim čine iskorak u poslovanju Javne uprave.
Renata Ivaštinović, mag.oec (NABAVA PLUS) - je konzultantica za razvoj nabave. U raznim je djelatnostima podizala nabavne organizacije i vodila ih kroz transformacije, unaprjeđivala procese i uvodila stratešku nabavu. Tijekom svoje karijere uvodila je različita tehnološka rješenja (ERP sustavi, P2P, e-nabava). Savjetovanje i projekti vezani uz digitalnu transformaciju nabave njena su specijalnost. Članica je Hrvatske udruge nabavne djelatnosti i certificirana voditeljica izrade i provedbe projekata financiranih iz EU fondova.
Business club @FOI (FOI) - pokrenut je kako bi se širila i unaprijeđivala financijska pismenost, poduzetnička kultura i poslovna znanja. Uz to, aktivnosti kluba su organiziranje tematskih radionica, organizacija seminara, predavanja i konferencija, organizacija case study i sličnih natjecanja te suradnja sa sličnim organizacijama sa Sveučilišta, države i regije. Business club je pokrenut na inicijativu studenata, predsjednika Studentskog zbora Karlo Nadoveza te izv.prof.dr.sc. Marina Klačmer Čalopa.
Danko Pigac, mag.ing. (PRAGMATEKH) - dugogodišnji menadžer s velikim poslovnim iskustvom. Karijeru je započeo u vlastitoj tvrtki, a potom je stekao veliko iskustvo radeći u vodećim regionalnim korporacijama na pozicijama menadžera u IT-u – Hotelu Inter-Continetal, Agrokoru, mStartu, Vipnetu. Trenutno radi u Pragmatekhu kao konzultant za digitalnu transformaciju poslovanja, management coach i poslovni trener posebno specijaliziran za usklađenje poslovanja s GDPRom.
Jasna Strajher, mag.ing. (SAVVY BUSINESS ENGINEERING) - jedna od pionira process excellence-a u Hrvatskoj, od 2003. godine aktivno se bavi six sigmom i leanom, a od prije par godina i agilnim metodologijama u projektima digitalizacije. Vodila je, sudjelovala ili metorirala veliki broj projekata procesne izvrsnosti, a trenutno radi kao konzultant za programe transformacije i projekte po LSS metodologiji za postizanje i održavanje procesne izvrsnosti. Posjeduje Six sigma black belt certifikat (ifss Beč).
Božica Antunović, mag.oec. - diplomirala je na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu smjer Organizacija i menadžment. Poslovno iskustvo stječe u različitim industrijama u nacionalnim i multinacionalnim kompanijama. Posljednjih deset godina radi u IT industriji gdje je kao voditelj HR odjela odgovorna za razvoj, koordiniranje i praćenje svih HR procesa od strategije upravljanja ljudskim potencijalima do osnovnih HR administrativnih procesa. Područja posebnog interesa su joj međuljudski odnosi, sustavi nagrađivanja, razvoj i edukacija zaposlenika. Kontinuirano se usavršava kroz specijalističke programe iz područja upravljanja ljudskim potencijalima kao i iz područja menadžmenta. Posjeduje certifikat ThetaHealing® osnovni DNK i NLP Practitioner