Teme koje su obrađene na ovim radionicama obuhvaćale su praktične aspekte dizajna učenja:
- projektno učenje (Project Based Learning);
- rješavanje problema (Problem Based Learning);
- učenje kroz rad (Work Based Learning) u suradnji s poslodavcima
- primjenu metode obrnute učionice (Flipped Classroom);
- primjenu elemenata igara u poučavanju (Game Based Learning);
- istraživačko učenje (Inquiry Based Learning);
- učenje u laboratoriju (Lab Learning);
- suradničko učenje (Peer/Collaborative Learning) i
- poučavanje koje potiče na diskusiju (Instruction/Lecture Based Learning).
U okviru tjedna razvoja nastavničkih kompetencija, održane su sljedeće radionice s pripadajućim ishodima učenja:
- Ishodi učenja i dizajn učenja (voditeljice radionice: B. Divjak i B. Svetec)
Tijekom ove radionice, polaznici su trebali napisati ishode učenja za jedan kolegij/tečaj u području ekspertize te izabrati pogodnu strategiju poučavanja u skladu s planiranim ishodima učenja.
- Problemsko i projektno učenje - Problem and Project Based Learning (voditeljice radionice: B. Divjak, K. Pažur Aničić, B. Svetec)
Polaznici su osmislili projekt ili problemski zadatak za studente u skladu s planiranim ishodima učenja za kolegij/tečaj iz područja ekspertize. Uz to, osmislili su dizajn učenja za WBL te pogodnu strategiju poučavanja u skladu s planiranim ishodima učenja.
- Obrnuta učionica - Flipped Classrom i istraživačko učenje - Inquiry Based Learning (voditeljice radionice: B. Divjak, P. Žugec i B. Svetec)
Polaznici su osmislili dizajn učenja u skladu sa strategijom obrnute učionice za kolegij/tečaj iz područja ekspertize te su osmislili dizajn učenja i izabrali pogodnu strategiju poučavanja u skladu s planiranim ishodima učenja.
- Učenje u laboratoriju - Laboratory Based Learning i igrifikacija - Game Based Learning (voditelji radionice: D. Šimić i N. Kadoić)
Zadatak ove radionice bio je dizajnirati aktivnosti učenja u laboratoriju za jednu nastavnu temu iz područja ekspertize te primijeniti igrifikaciju u nastavnom procesu.
- Učenje temeljeno na radu s poslodavcima - Work based learning (voditeljice radionice: K. Pažur Aničić i B. Divjak)
Radionica je bila osmišljena na način da polaznici osmisle dizajn učenja za WBL te da izaberu pogodnu strategiju poučavanja u skladu s planiranim ishodima učenja. Radionica je uključila sudjelovanje stručnjakinje iz inozemstva Sonie Ferns.
- Predavačka nastava uz diskusiju - Instruction/Lecture Based Learning i vršnjačko/suradničko učenje - Peer/Collaborative Learning (voditelj radionice: G. Hajdin)
Zadatak polaznika bio je prepoznati prednosti i nedostatke predavačke nastave uz diskusiju te istražiti i usporediti suradničko i vršnjačko učenje. Polaznici su morali izabrati pogodnu strategiju poučavanja u skladu s planiranim ishodima učenja.
- Alat za dizajn učenja i primjena strategija poučavanja u DIP2Future projektu (voditelji radionice: D. Grabar i R. Mekovec)
Polaznici su primijenili alat za dizajn učenja u skladu s odabranom strategijom učenja i poučavanja i ishodima učenja iz područja ekspertize te tako izabrali pogodnu strategiju poučavanja.