Natječajni rad trebao bi sadržavati sljedeće elemente*:
- Generalna ideja kampanje
- Prijedlog vizualnog rješenja plakata Smotre (B1 i jumbo)
- Prijedlog vizualnog rješenja Facebook stranice Smotre
- Prijedlog vizualnog rješenja web stranice Smotre
- Moto ili slogan
- Primjer aplikacije na promo artikl (majica, olovka, privjesak i sl.)
*Navedeni elementi su samo dio natječajnog rada (u dopisu je navedeno što sve obuhvaća cjelokupna vizualna kampanja Smotre).
Uvjeti za sudjelovanje:
- Status studenta Sveučilišta u Zagrebu
- Mogućnost produkcije svih potrebnih promotivnih materijala za Smotru u razdoblju 15. listopada do 10. studenoga 2015. (pripreme za tisak i ostalo)
Ukupni budžet: 40 000 kn bruto
Pobjedniku/pobjednicima Natječaja naknada će biti isplaćena u ukupno navedenom bruto iznosu putem studentskog/ih ugovora.
Rok za predaju radova:
Petak, 4. rujna 2015. e-mailom na adresu: zbrasic@unizg.hr i skramar@unizg.hr
Više informacija možete pronaći u priloženom dokumentu.