Ovakav koncept natjecanja je metodološki i edukativno usmjeren na integraciju različitih teorijskih koncepata i situacija iz stvarnog poslovnog okruženja, odnosno, studija slučaja je dokumentirana studija konkretnih situacija iz stvarnog života, koja se koristi kao alat za obuku gdje studenti moraju analizirati propisani slučaj i predstaviti svoja rješenja predstavnicima poduzeća. Upravo zbog toga, case study metodologija omogućuje polaznicima detaljan uvid u praktični poslovno orijentirani problem proučavane organizacije ili tvrtke, kroz raznolike rasprave kao metodu aktivnog učenja, koja potiče implementaciju i razvoj kritičkog i kreativnog mišljenja potrebnih u današnjem poslovnom svijetu.
Samo natjecanje je bilo organizirano na način da je 14. ožujka poduzeće prezentiralo zadatak za koji su timovi imali tjedan dana da osmisle rješenje, a prezentaciju su na engleskom jeziku održali 21. ožujka, na zadnji dan natjecanja u Konferencijskoj dvorani u Portorožu.
Poduzeće Mikrocop je poduzeće koje ima segment u poslovanju pod imenom InDoc EDGE koji se bavi transformacijom klasičnih dokumenata u elektroničke dokumente te se pohranjuju u cloudu. Njihov zadatak za studente bio je da sastave kratkoročni marketinški plan u kojem je cilj podići posjećenost web stranice InDoc EDGA za 20%, ostvariti dvostuki broj pratitelja na društvenim mrežama i broj lajkova na istima. Na kraju natjecanja proglašeni su pobjednici, a našem timu dodijeljeno je brončano odličje. Nakon natjecanja studenti su istaknuli da su, osim dobivenih dodatnih znanja i vještina, stekli mnogo novih kolega s različitih sveučilišta, s kojima će ostati u kontaktu za buduće suradnje.
Centar za podršku studentima i razvoj karijera FOI podržao je studente kroz financiranje puta i smještaja.
Čestitamo našim studentima i njihovoj mentorici!