Skip to content Skip to navigation

Natječaj za osmišljavanje vizualnog identiteta Smotre Sveučilišta u Zagrebu 2015.

Sveučilište u Zagrebu poziva sve studente Sveučilišta da sudjeluju u osmišljavanju vizualnog identiteta Smotre Sveučilišta u Zagrebu koja će se održati od 12.-14. studenoga 2015. Rok za predaju radova je 4. rujna 2015.

Natječajni rad trebao bi sadržavati sljedeće elemente*:

  • Generalna ideja kampanje
  • Prijedlog vizualnog rješenja plakata Smotre (B1 i jumbo)
  • Prijedlog vizualnog rješenja Facebook stranice Smotre
  • Prijedlog vizualnog rješenja web stranice Smotre
  • Moto ili slogan
  • Primjer aplikacije na promo artikl (majica, olovka, privjesak i sl.)

*Navedeni elementi su samo dio natječajnog rada (u dopisu je navedeno što sve obuhvaća cjelokupna vizualna kampanja Smotre).

Uvjeti za sudjelovanje:

  • Status studenta Sveučilišta u Zagrebu
  • Mogućnost produkcije svih potrebnih promotivnih materijala za Smotru u razdoblju 15. listopada do 10. studenoga 2015. (pripreme za tisak i ostalo)

Ukupni budžet: 40 000 kn bruto

Pobjedniku/pobjednicima Natječaja naknada će biti isplaćena u ukupno navedenom bruto iznosu putem studentskog/ih ugovora.

Rok za predaju radova:

Petak, 4. rujna 2015. e-mailom na adresu: zbrasic@unizg.hr i skramar@unizg.hr

Više informacija možete pronaći u priloženom dokumentu.