Projekt doprinosi promicanju inkluzivnog obrazovanja i unapređivanju obrazovanja ranjivih društvenih skupina, potpori učiteljima i ravnateljima obrazovnih ustanova u suočavanju s izazovima različitosti te smanjivanju socio-ekonomskih razlika u obrazovnom okruženju. Provodi se kroz razmjenu znanja i iskustava zemalja partnera u projektu, pedagoških centara, lokalnih obrazovnih vlasti te ostalih dionika koji sudjeluju u oblikovanju obrazovnih politika na regionalnoj i nacionalnoj razini.
Prikaz partnerskih institucija
Projekt traje od 1. veljače 2019. do 31. siječnja 2022. uz dodatna četiri mjeseca produljenja zbog situacije s pandemijom COVID-19. Tijekom tri godine trajanja projekta rade se preporuke za novi inovativni pristup inkluzivnom obrazovanju u školama partnerskih regija, koji će promovirati i podupirati obrazovanja i treninge za rad s učenicima s posebnim potrebama te ostalim učenicima u nepovoljnom položaju zbog čega su im rezultati učenja i napredovanja slabiji.
Prijavitelj projekta je Tempus Public Foundaon iz Budimpešte (Mađarska) u partnerstvu sa šest država (Češka, Hrvatska, Irska, Mađarska, Slovenija, Portugal), a financiran je sredstvima Europske unije iz programa ERASMUS+ K3.
Varaždinska županija (Upravni odjel za prosvjetu, kulturu i sport) sudjeluje kao partner, zajedno s Centrom za odgoj i obrazovanje Tomislav Špoljar, Strojarskom i prometnom školom Varaždin te Fakultetom organizacije i informatike Varaždin.
Primarno ciljana skupina ovog projekta su lokalne vlasti i stvaratelji politika na lokalnoj, regionalnoj i nacionalnoj razini. Druga ciljana skupina su praktičari koji rade s ranjivim skupinama, organizacijama mladih, pružatelji usluga, stručnjaci u odgoju i obrazovanju, voditelji ustanova, visokoškolski nastavnici te roditelji i učenici.
Dodatne informacije o projektu dostupne su na sljedećim poveznicama: