Partner ovogodišnjeg Brandstorma je L'Oreal Future of Skincare Experience. Zadatak je bio unaprijediti i inovirati njegu kože, u skladu s misijom branda. Cilj Brandstorma je i biti inkubator studentskih inovacija, a posebno se posebno cijenila inovativnost ideja.
Zadatak je bio osmisliti cjelokupno poslovno rješenje osnivanja startup-a kroz zadana četiri ključna kriterija: inovativnost, korisnost, ostvarivost i proširivost. Tim je odlučio odlučili spojiti znanja i vještine iz ekonomije i informatike te ljubav prema tehnologiji, marketingu, prestižnim brendovima i visokoj modi. Ušli su u Međunarodno finale Adria Balkan, koje je uključivalo deset timova iz cijelog područja Adria Balkan regije, a održavalo se u Zagrebu 3. travnja 2019. godine.
Detaljnije informacije o natjecanju možete pogledati ovdje.
U pripremi idejnog rješenja timu su podršku pružali asistentica Ivana Đunđek Kokotec, mag.oec, doc. dr. sc. Petra Grd, dr. sc. Bogdan Okreša Đurić, doc. dr. sc. Martina Tomičić Furjan te Filip Novački.