Ciljevi projekta uključuju razvoj okruženja za postizanje vještina digitalne pismenosti, unapređenje vještine digitalne pismenosti studenata, doprinos razvoju kapaciteta sveučilišta u području digitalne pismenosti te olakšanje pristupa izvorima digitalne pismenosti.
Koordinator projekta je Sveučilište Dokuz Eylül (TURSKA), a partneri su Fundacion Unıversitaria San Antonio (ŠPANJOLSKA), Sveučilište Coventry (UJEDINJENO KRALJEVSTVO) i Fakultet organizacije i informatike Sveučilišta u Zagrebu (HRVATSKA).
Organizatori i domaćini ovog događaja su članovi projektnog tima sa Sveučilišta u Zagrebu prof. dr. sc. Valentina Kirinić, voditeljica projekta, prof. dr. sc. Dragutin Kermek, prof. dr. sc. Violeta Vidaček-Hainš, doc. dr. sc. Matija Novak, mr. sc. Lana Škvorc te izv. prof. dr. sc. Predrag Oreški s Učiteljskog fakulteta. Očekuje se dolazak oko 80-tak registriranih sudionika iz škola, poduzeća i institucija.
Uz prezentaciju aktivnosti i rezultata projekta biti će održana i dva pozvana predavanja:
- Važnost digitalne pismenosti, predavača g. Žarka Čižmara, izvršnog direktora Telecentra:
- Uloga sveučilišta o edukaciji o digitalnoj pismenosti, red. prof. dr. Marjana Krašne s Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Mariboru.
Dio agende je također prezentacija rezultata edukacije nastavnika za održavanje tečaja 'Digitalna pismenost', prezentacija primjene 'Vodiča za nastavnike' te prezentacija probnog izvođenja tečaja 'Digitalna pismenost' kojeg je uspješno završilo 56 studentica i studenata.
Cilj ovog događaja je promoviranje digitalne pismenosti, razmjena mišljenja te prikupljanje prijedloga o mogućim načinima promoviranja i buduće primjene rezultata projekta u društvu. Naime, rezultati projekta E-DigiLit i tečaja „Digitalna pismenost“ mogu se, zahvaljujući bogatom kurikulumu koji obuhvaća 25 lekcija u 5 nastavnih cjelina – područja digitalnih kompetencija, primijeniti u području javne uprave i svih institucija u vertikali obrazovanja - od predškolskih institucija i škola, do institucija koje se bave cjeloživotnim učenjem.
Više o projektu pronađite ovdje.