Skip to content Skip to navigation

Uspješno održan drugi JCC – povezivanje akademske zajednice i industrije na korist studenata

Objavljeno: 10.02.2025

Tijekom ove akademske godine uspješno je realiziran Joint Creative Classroom (JCC) u sklopu kolegija Analiza i razvoj programa, pod vodstvom izv. prof. dr. sc. Zlatka Stapića. Drugo izdanje JCC-a organizirano je u suradnji s tvrtkom SPAN, pružajući studentima jedinstvenu priliku za primjenu stečenih znanja u stvarnim projektima i pripremu za profesionalno okruženje.

Ove godine sudjelovala su četiri tima – Debuggeri, Code Crafters, Team Synergy i AiR Jordan – koji su razvijali aplikacije usmjerene na unaprjeđenje studentske menze i organizaciju događaja. Studenti su kroz rad na projektima implementirali dodatne koncepte i tehnologije predstavljene tijekom JCC-a, uključujući Azure Key Vault, Azure Functions i druge napredne cloud servise.

Završna obrana projekata održana je 5. veljače u varaždinskom uredu FOI-jeve partnerske tvrtke SPAN, gdje su timovi uspješno prezentirali svoja rješenja te time položili JCC, čime su stekli 2 ECTS boda. Procjenu backend dijela aplikacija proveli su stručnjaci iz SPAN-a pod vodstvom Maje Benkus, dok je ocjenjivanje frontend segmenta mobilnih aplikacija vodila mentorica Lea Masnec.

Kroz ovaj inovativni model učenja, studenti su nadogradili znanja stečena na redovitoj nastavi, uz dodatna područja definirana u fazi planiranja. JCC je obuhvatio ključne teme kao što su agilni razvoj softvera, primjena digitalnih platformi u poslovanju, definiranje korisničkih priča, verzioniranje koda i strategije grananja. Osim toga, studenti su se bavili monolitnom i mikroservisnom arhitekturom, troslojnom aplikacijskom arhitekturom, kao i mogućnostima Azure oblaka i Azure DevOps-a, uključujući procese automatizacije kontinuirane integracije i isporuke (CI/CD).

Suradnja između akademske zajednice i industrije kroz projekte poput JCC-a omogućuje studentima stjecanje praktičnih vještina i pripremu za tržište rada, čime se dodatno jača povezanost teorijskog znanja i industrijskih potreba.