Trendovi u istraživanju društvenog poduzetništva
Sve veći broj istraživanja o društvenom poduzetništvu u posljednjem desetljeću omogućio je da koncept društvenog poduzetništva izraste iz faze potrage za identitetom u legitimno istraživačko područje zanimljivo znanstvenicima iz različitih istraživačkih disciplina. Iako je sam razvoj društvenog poduzetništva prešao dug put i dalje postoji značajna razina nerazumijevanja (i među akademičarima i među praktičarima) toga što je zapravo društveno poduzetništvo, kako se razlikuje od neprofitnog poduzetništva ili koncepta društveno odgovornog poslovanja, kakva je povezanost društvenog poduzetništva s društvenim inovacijama, kako se mjeri, kakva je sustavna podrška razvoju društvenih poduzeća, i sl. Društveno poduzetništvo kao istraživačko područje pruža jedinstvenu priliku za propitivanje ovog koncepta s različitih stajališta. U sklopu predavanja dat će se pregled dosadašnjih istraživanja, ali i ukazati na nove trendove i načine na koje istraživači mogu pridonijeti razumijevanju i razvoju ovog koncepta.