Interdisciplinarni hub InnoFusion zamišljen je kao natjecanje za studente različitih smjerova na FOI-ju, gdje će u timovima povezivati svoje stručnosti i raditi na kreiranju poslovne ideje vezanu uz tematiku koju je definirala OTP banka. Projekt uključuje niz radionica i predavanja o temama poput razvoja poslovne ideje, dizajna poslovnog modela, održivosti poslovne ideje, razvoja prototipa i pripreme pitch prezentacija. Kroz tri tjedna, studenti će raditi na razvoju poslovne ideje, razvijajući pritom nove vještine i proširujući svoje znanje u području inovacija i poslovnog razvoja.
Projekt InnoFusion omogućava studentima izlazak izvan okvira vlastitog studijskog područja te ih usmjerava na međusobno povezivanje i suradnju. Cilj je osnažiti studente za buduće profesionalne izazove i omogućiti im da steknu vještine koje nadopunjuju njihov studijski program.
Na završnom dijelu projekta, timovi će kroz pitch prezentacije predstaviti svoje ideje pred stručnim evaluatorima, s ciljem da ih uvjere u vrijednost i inovativnost svojih rješenja. Svi studenti dobivaju certifikat za sudjelovanje na natjecanju, a prva tri tima očekuju vrijedne nagrade!
Zašto sudjelovati?
- Inovacije kroz suradnju: Uključite se u jedinstvenu priliku za suradnju sa industrijskim stručnjacima i akademskim kolegama kako biste zajedno osmislili rješenja za stvarne izazove.
- Interdisciplinarni pristup koji je ujedno i uvjet za prijavu: oformite interdisciplinarni tim koji uključuje studente s najmanje 2 studijska smjera Fakulteta organizacije i informatike (PDS IPS, PDS EP, PDS ITDP, DS INF, DS EP) i iskoristite snagu različitih perspektiva u stvaranju inovativnih ideja.
- Profesionalni rast: Sudjelujte u mentoriranim radionicama, upoznajte vodeće stručnjake i proširite svoju mrežu kontakata.
Ideja (zadatak) hackathona je razviti inovativnu platformu koja omogućava studentima da se povežu s OTP bankom, bilo kroz razne mogućnosti suradnje (studentski posao, praksa ili stalni posao) ili kroz mogućnost da daju ideje za proizvode namijenjene svojoj populaciji, kreirane prema njihovim željama.
Sama platforma OTP banci bi omogućila stvaranje zajednice studenata koja je povezana s kompanijom, jačanje brenda OTP banke među studentima i istovremeno percipiranje kao atraktivnog poslodavca te identificiranje talenata koji mogu postati budući zaposlenici ili suradnici. Osim navedenog izvrstan je kanal za razne marketinške aktivnosti proizvoda za studentsku populaciju.
Neke od poželjnih funkcionalnosti su:
- kreiranje profila gdje mogu istaknuti svoje vještine, obrazovanje i područja interesa,
- pretraživanje mogućnosti zaposlenja ili prijava na praksu,
- povezivanje s mentorima iz banke (npr. pisanje diplomskih radova),
- sudjelovanje u izazovima banke (npr. hackathoni) i sl.
Planirano trajanje hackathona je od 25. studenoga do 12. prosinca 2024. godine.
Oblik rada:
- održavanje predavanja, radionica – uživo (FOI)
- konzultativni dan/mentorski sat (mentoriranje) – online (BBB, Zoom)
- prezentacije projektnih pitcheva – uživo (FOI)
Plan aktivnosti:
- Interdisciplinarno umrežavanje sudionika
- Predstavljanje teme i OTP banke
- Razvoj poslovne ideje i dizajn poslovnog modela
- Financijski plan i održivost poslovne ideje
- Razvoj prototipa
- Konzultativni dan/mentorski sat (mentoriranje)
- Projektni pitchevi, Evaluacija ideja, Dodjela nagrada, druženje
Pravila sudjelovanja:
Pravilo 1: Timovi prijavljeni na natjecanje trebaju biti interdisciplinarni, odnosno trebaju uključiti članove tima (studente) iz najmanje dva studijska programa FOI-a.
Pravilo 2: Studenti se mogu prijaviti kao:
a) potpuni tim (koji zadovoljava uvjete iz pravila 1),
b) dio tima (studenti koji su iz istog studijskog programa) ili
c) pojedinačno (student samostalno).
Pravilo 3: Ako se studenti prijave kao dio tima (Pravilo 2, b) ili pojedinačno (Pravilo 2, c), mogu samostalno ili uz pomoć organizatora pronaći članove tima ili se priključiti nekom od timova. Da bi to bilo moguće bit će organizirano umrežavanje i druženje studenata prije početka samog natjecanja.
Pravilo 4: Ako se studenti prijavljuju kao potpuni tim (Pravilo 2, a) ili dio tima (Pravilo 2, b), samo jedan član tima prijavljuje i navodi imena ostalih članova tima u prijavi kroz CPSRK aplikaciju.
Pravilo 5: Sve prijave prikupljaju se putem CPSRK aplikacije.
Mogućnosti su brojne, stoga pustite kreativnost na djelo i predložite svoje timsko rješenje na pitchu i osvojite vrlo vrijedne nagrade (novčane + iznenađenje za 1. mjesto).
Prijave su otvorene ovdje.