Skip to content Skip to navigation

Otvorene su prijave za Case Study Competition

Objavljeno: 14.03.2016

U ponedjeljak 7. ožujka 2016. otvorene su prijave za vodeće regionalno natjecanje u rješavanju slučajeva - Case Study Competition. Studentska organizacija eSTUDENT dvanaestu godinu za redom organizira ovo studentsko natjecanje. Svi zainteresirani studenti mogu se prijaviti do 18. ožujka 2016. godine. Studenti koji ponude najbolja rješenja biti će nagrađeni novčanim te dodatnim nagradama u obliku prakse, pripravništva, dodatnih edukacija, seminara i sl.

Ove godine jedanaest poduzeća donosi svoje poslovne slučajeve, a to su:

  1. Adacta (Istraživanje i razvoj nove usluge bazirane na xRM konceptu)
  2. Hotel Zlatni jelen (Arhitektonsko - prostorna rješenja hotelskog kompleksa)
  3. Hrvatski Telekom (Internet of Things u turizmu RH)
  4. INA - Industrija nafte (Proces pribavljanja i selekcije priopravnika srednje stručne spreme tehničkog usmjerenja)
  5. Novartis (Društvene odgovornost farmaceutske industrije)
  6. PLIVA Hrvatska (e-kampanja za Plivinu paletu kontraceptiva)
  7. Privredna banka Zagreb (Razvoj odnosa sa studentskim segmentom s naglaskom na Customer Experience)
  8. Societe Generale - Splitska banka (Razvoj loyalty programa kartice za mlade Splitske banke)
  9. Tisak (Tisak code)
  10. Zagrebačka banka (Financiranje projekta vjetroelektrane)
  11. Zagrebačka pivovara (Žuja na INmusic festivalu)

Uvodna predstavljanja poduzeća održat će se od 14. do 17. ožujka na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu s početkom u 14 sati u dvorani 3. U petak 18. ožujka predstavljanje će se održati na Fakultetu elektrotehnike i računalstva u 13 sati. Rok za predaju rješenja poslovnih slučajeva je 22. travnja, a završna ceremonija i proglašenje pobjednika će se održati 25. svibnja 2016.

Detaljne informacije vezane uz tijek natjecanja te poslovne slučajeve možete pronaći na web stranici eSTUDENTa i na Facebook profilu Case Study Competition-a.

Case Study Competition najveće je regionalno studentsko natjecanje u rješavanju stvarnih poslovnih slučajeva renomiranih poduzeća iz cijele regije. Cilj natjecanja je omogućiti proaktivnim studentima različitih interesa da pokažu svoja znanja i ideje te ostvare kontakt s potencijalnim budućim poslodavcima. Studenti poslovne slučajeve rješavaju u timovima od 2 do 4 studenata uz mogućnost konzultacija s mentorima iz poduzeća koji su stručni u području iz kojeg je poslovni slučaj, kao i s profesorima i asistentima fakulteta.