Ove godine jedanaest poduzeća donosi svoje poslovne slučajeve, a to su:
- Adacta (Istraživanje i razvoj nove usluge bazirane na xRM konceptu)
- Hotel Zlatni jelen (Arhitektonsko - prostorna rješenja hotelskog kompleksa)
- Hrvatski Telekom (Internet of Things u turizmu RH)
- INA - Industrija nafte (Proces pribavljanja i selekcije priopravnika srednje stručne spreme tehničkog usmjerenja)
- Novartis (Društvene odgovornost farmaceutske industrije)
- PLIVA Hrvatska (e-kampanja za Plivinu paletu kontraceptiva)
- Privredna banka Zagreb (Razvoj odnosa sa studentskim segmentom s naglaskom na Customer Experience)
- Societe Generale - Splitska banka (Razvoj loyalty programa kartice za mlade Splitske banke)
- Tisak (Tisak code)
- Zagrebačka banka (Financiranje projekta vjetroelektrane)
- Zagrebačka pivovara (Žuja na INmusic festivalu)
Uvodna predstavljanja poduzeća održat će se od 14. do 17. ožujka na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu s početkom u 14 sati u dvorani 3. U petak 18. ožujka predstavljanje će se održati na Fakultetu elektrotehnike i računalstva u 13 sati. Rok za predaju rješenja poslovnih slučajeva je 22. travnja, a završna ceremonija i proglašenje pobjednika će se održati 25. svibnja 2016.
Detaljne informacije vezane uz tijek natjecanja te poslovne slučajeve možete pronaći na web stranici eSTUDENTa i na Facebook profilu Case Study Competition-a.
Case Study Competition najveće je regionalno studentsko natjecanje u rješavanju stvarnih poslovnih slučajeva renomiranih poduzeća iz cijele regije. Cilj natjecanja je omogućiti proaktivnim studentima različitih interesa da pokažu svoja znanja i ideje te ostvare kontakt s potencijalnim budućim poslodavcima. Studenti poslovne slučajeve rješavaju u timovima od 2 do 4 studenata uz mogućnost konzultacija s mentorima iz poduzeća koji su stručni u području iz kojeg je poslovni slučaj, kao i s profesorima i asistentima fakulteta.