Skip to content Skip to navigation

Novo u nakladi FOI-ja

Objavljeno: 18.12.2017

U nakladi Fakulteta organizacije i informatike Sveučilišta u Zagrebu objavljene su dvije publikacije izvanrednog profesora Damira Dobrinića.

Publikacije pod naslovom Marketinško upravljanje bazama podataka i Upravljanje marketingom  elektroničke su publikacije i fakultetski su priručnici. Recenzenti su prof.dr.sc. Stjepan Dvorski i  prof.dr.sc. Tihomir Vranešević.

Iz predgovora:

„Fakultetski priručnik „Upravljanje marketingom“ namijenjen je prvenstveno studentima

Stručnog studija „Primjena informacijske tehnologije u poslovanju“ u svrhu lakšeg

savladavanja nastavnog programa kolegija Marketing. Priručnik prati i obrađuje nastavni

program uz napomenu da nije potpuna zamjena obvezne literature.“

 

„Fakultetski priručnik “Marketinško upravljanje bazama podataka“ namijenjen je studentima

diplomskog studija Ekonomika poduzetništva koji se izvodi na Fakultetu organizacije i

informatike sa svrhom lakšeg savladavanja nastavnog programa kolegija Marketing baze

podataka. Zahvaljujući tematici koju obrađuje priručnik može poslužiti i svima ostalima kojima je

fokus pozornosti usmjeren unapređenju poslovnih marketinških rješenja.“

 

Pristup publikacijama moguć je AAI identitetom FOI-ja.