Sveučilište u Zagrebu Fakultet organizacije i informatike
Objavljuje
PONIŠTENJE NATJEČAJA
raspisanog 29. ožujka 2024. godine (NN 38/24) pod točkom 1. za izbor jednog suradnika na suradničko radno mjesto asistenta za područje društvenih znanosti, polje informacijske i komunikacijske znanosti ili područje tehničkih znanosti, polje računarstvo za grupu kolegija vezanih uz područje programiranja na Katedri za teorijske i primijenjene osnove informacijskih znanosti
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet organizacije i informatike
raspisuje
N A T J E Č A J
za izbor
1. jednog suradnika na suradničko radno mjesto asistenta u području društvenih znanosti, polju informacijske znanosti, za grupu kolegija vezanih uz razvoj programskih proizvoda i upravljanje kvalitetom na Katedri za razvoj informacijskih sustava
2. jednog suradnika na suradničko radno mjesto asistenta u području društvenih znanosti, polju informacijske znanosti, za grupu kolegija vezanih uz ERP sustave i računarstvo u oblaku na Katedri za razvoj informacijskih sustava
3. jednog suradnika na suradničko radno mjesto asistenta u području tehničkih znanosti, polju računarstvo, za grupu kolegija vezanih uz operacijske sustave i mreže računala na Katedri za informatičke tehnologije i računarstvo
Pristupnici za izbor dužni su, pored općih uvjeta, ispunjavati i uvjete iz Zakona o visokom obrazovanju i znanstvenoj djelatnosti (NN 119/22).
Prijavi na natječaj pristupnici pod točkama 1. do 3. su dužni priložiti: životopis s podacima o školovanju i radnom odnosu, motivacijsko pismo, kopije diploma prijediplomskog i diplomskog studija, prijepis ocjena prijediplomskog i diplomskog studija, potvrdu ukoliko se pristupnik nalazi u 10% najboljih studenata, popis radova i same radove te ostale dokaze o ispunjavanju uvjeta za izbor na radno mjesto za koje je raspisan natječaj.
Kriterij za pristupnike je istaknuti uspjeh u studiju – uspjeh pristupnika unutar 10% najboljih studenata generacije ili prosjek pristupnika iznad 3,5 na prijediplomskoj i diplomskoj razini studija.
Uvjet za radno mjesto pod točkom 1. je završen studij na diplomskoj razini u području društvenih znanosti, polje informacijske znanosti ili području društvenih znanosti, polje ekonomija ili srodno interdisciplinarno znanstveno područje koje pokriva raspisani natječaj ili STEM interdisciplinarnim područjima znanosti.
Uvjet za radno mjesto pod točkom 2. je završen studij na diplomskoj razini u području društvenih znanosti, polje informacijske znanosti ili području tehničkih znanosti, polje računarstvo ili srodno interdisciplinarno znanstveno područje koje pokriva raspisani natječaj ili STEM interdisciplinarnim područjima znanosti.
Uvjet za radno mjesto pod točkom 3. je završen studij na diplomskoj razini u području tehničkih znanosti, polje računarstvo ili području društvenih znanosti, polje informacijske znanosti ili srodno interdisciplinarno znanstveno područje koje pokriva raspisani natječaj ili STEM interdisciplinarnim područjima znanosti.
Pristupnici koji se pozivaju na pravo prednosti prilikom zapošljavanja sukladno posebnim propisima dužni su se u prijavi na natječaj pozvati na to pravo te imaju prednost u odnosu na ostale kandidate samo pod jednakim uvjetima utvrđenim natječajem, a na temelju uredne,
potpune i pravovremene prijave na natječaj. (Dokument se nalazi ovdje)
Fakultet organizacije i informatike koristit će i obrađivati podatke u svrhu provedbe natječajnog postupka sukladno propisima koji reguliraju zaštitu osobnih podataka. Od pristupnika kojima hrvatski jezik nije materinji može se tražiti i dokaz o poznavanju hrvatskog jezika.
Na natječaj se mogu javiti osobe oba spola.
Za radna mjesta iz ovog natječaja provest će se psihologijsko testiranje.
Prilikom prijave na natječaj pristupnici trebaju navesti za koju točku natječaja se prijavljuju.
Zakašnjele prijave kao i prijave bez dokaza o traženim uvjetima neće se razmatrati.
Prijava na natječaj i dokazi o ispunjavanju kriterija podnose se u elektroničkom obliku u roku od 30 dana od dana objave natječaja u Narodnim novinama na adresu e-pošte: natjecaji@foi.unizg.hr