Izložba kronološkim slijedom prati razvoj marketinga kroz izdanja naklade Više ekonomske škole i Fakulteta organizacije i informatike. Prva publikacija koja obrađuje navedenu tematiku djelo je dvojice autora Josipa Jagetića i Ivana Topića, nosi naslov Istraživanje tržišta s osnovama marketinga i tiskana je 1973. godine u kućnoj tiskari Više ekonomske škole. Uz navedeno djelo izložba predstavlja publikacije prof. dr. sc. Franje Šulaka, prof. dr. sc. Stjepana Bratka i prof. dr. sc. Damira Dobrinića. Osim publikacija naklade VEŠ i FOI izložba prikazuje evoluciju marketinga kroz djela profesora emeritusa Philipa Kotlera.
Autorica idejnog koncepta i postava izložbe je voditeljica knjižnice FOI-ja Bernarda Kos, mag. inf., viša knjižničarka.
Izložba se može razgledati od 14. do 31. listopada 2024. godine na drugom katu istočnog dijela zgrade FOI1.