Pozvana predavanja održat će:
Bruno Krneta, INVENIAM, obrt za kreativne i poslovne usluge: “Kada kreativnost zakaže: korištenje AI u svakodnevnim zadacima”
Dubravka Srkulj, LAQO osiguranje: „Transformacija korisničkog iskustva u osiguranju kroz marketing i GPT“
Osim pozvanih predavanja, više od 40-tak domaćih i stranih marketinških stručnjaka i znanstvenika razmijenit će svoje spoznaje i iskustva vezana uz promjenu dosadašnjih marketinških paradigmi pod utjecajem digitalne tehnologije.
- Prof. dr. sc. Damir Dobrinić, predsjednik Hrvatske udruge za direktni i interaktivni marketing i predsjednik Programskog odbora CRODMA konferencije
- Prof. dr. sc. Marina Klačmer Čalopa, dekanica Fakulteta organizacije i informatike Sveučilišta u Zagrebu
- Dr. sc. Neven Bosilj, gradonačelnik grada Varaždina
- Dr. sc. Vladimir Huzjan, upravitelj Zavoda Hrvatske akademije u Varaždinu
Konferencija će biti prigoda za dodjelu priznanja i zahvalnica.
Cijeli program konferencije dostupan je ovdje.