Cilj radionice bio je upoznati sudionike s novostima u provedbi bolonjskog procesa koji čini kontekst projekta STAND4INFO s naglaskom na unapređenje kvalitete obrazovnog procesa u visokom obrazovanju, odnosno unapređenja nastavničkih kompetencija.
U uvodnom dijelu radionice, polaznicama je prezentiran društveni, politički i obrazovni kontekst u kojemu se odvija sam projekt Stand4INFO, a taj kontekst čini bolonjski proces sa svojim alatima, instrumentima i politikama te unutar njega nova paradigma u učenju i poučavanju: student u centru obrazovnog procesa. U drugom dijelu, polaznici su imali zadatak, na ponuđene teme, osmisliti i kreirati aktivnost poučavanja koja u centar stavlja studenta, a na kraju je svaka grupa pojedinačno izvodila pripremljenu aktivnost.
Fokus radionice bio je na promjeni paradigme s nastavnik/sadržaj u centru na student u centru obrazovnog procesa, a naglasak na „aktivnom“ izvođenju nastave.
Ukupno je na radionicama sudjelovalo 64 nastavnika.
Voditeljice radionica: Jasenka Gojšić i Daliborka Pašić, Sveučilište u Zagrebu, CeZaN
Slike s održanih radionica za nastavnike možete pogledati u nastavku: