Projekt je predstavio voditelj projekta, prof.dr.sc. Tihomir Hunjak i prorektorica za poslovanje Sveučilišta u Zagrebu, prof.dr.sc. Vesna Vašiček. Ovaj projekt u potpunosti je financiran iz sredstava Fonda za razvoj Sveučilišta, a jedan od rezultata projekta je i uspješno proveden postupak javne nabave i potpisan Okvirni sporazum za nabavu uredskog materijala - papira. U pilot projekt uključilo se 18 pojedinačnih sastavnica Sveučilišta. Nakon predstavljanja projekta održano je i redovito usavršavanje iz područja javne nabave u organizaciji Fakulteta organizacije i informatike kao ovlaštenog nositelja programa izobrazbe u području javne nabave. Tema redovitog usavršavanje bila je: "Središnja javna nabava - primjer iz prakse". Program su pripremili i održali članovi projektnog tima: Mirjana Čusek-Slunjski, dipl.iur., Dušan Munđar, dipl.ing, mr.sc. Tanja Šestanj-Perić, dipl.oec. i dr.sc. Renata Mekovec.
VIJEST IZ ARHIVE OBJAVLJENA: 29. 03. 2013.
Na Sveučilištu u Zagrebu održano je 22. ožujka 2013. godine predstavljanje pilot projekta "Uspostavljanje sustava središnje javne nabave za potrebe Sveučilišta u Zagrebu i njenih sastavnica" te program usavršavanja iz područja javne nabave.