Skip to content Skip to navigation

Nastavnici FOI-ja pohađali niz edukacija - u fokusu je unapređenje njihovih nastavničkih kompetencija

Fakultet organizacije i informatike u veljači je organizirao ciklus od devet edukacija namijenjenih nastavnicima, s posebnim naglaskom na podršku mlađim suradnicima i asistentima u unapređenju njihovih nastavničkih kompetencija. Cilj ovog programa bio je omogućiti nastavnicima prilagodbu suvremenim obrazovnim izazovima kroz stručno usavršavanje uz mentorstvo iskusnijih kolega nastavnika i znanstvenika.

Uvođenje novih tehnologija u obrazovni proces te unapređenje i razvoj novih nastavnih metoda izazovi su s kojima se nastavnici danas susreću. FOI je kroz ovaj novi ciklus edukacija, koji se odvijao tijekom veljače uoči početka ljetnog semestra ak. godine 2024./2025., pružio priliku mlađim nastavnicima da steknu vrijedna znanja i vještine koje će im pomoći u kvalitetnijem izvođenju nastave te boljem razumijevanju pedagoških i tehničkih aspekata poučavanja.

Program je obuhvatio širok spektar tema, od dizajna učenja i analitike učenja u doba umjetne inteligencije, preko osnova psihologije obrazovanja i nastavnih metoda, pa sve do primjene umjetne inteligencije u znanstveno-istraživačkom radu te kibernetičke higijene. Kroz radionice će se obrađivati i teme poput postavljanja osobnih granica u digitalnom radnom okruženju, multiple regresije u statističkoj analizi, vrednovanja i izbora znanstvenih časopisa za objavu radova te integracije AI alata u visoko obrazovanje. Edukacije su vodili renomirani nastavnici i suradnici FOI-ja, pružajući sudionicima priliku da uče iz njihovog znanja i dugogodišnjeg iskustva.

Naglasak je bio stavljen i na pedagoške radionice, koje su od iznimne važnosti za sve koji ulaze u nastavni proces kao asistenti ili predavači. Edukacije Osnove iz psihologije obrazovanja i Nastavne osnove obavezne su bile za sve mlađe suradnike angažirane u nastavi koji prethodno nisu prošli PPDMO edukacije, kako bi stekli ključne pedagoške vještine i bolje razumjeli dinamiku poučavanja.

Zahvaljujemo svim predavačima koji su se uključili u ovaj program i svojim znanjem te iskustvom pomažu u jačanju nastavničkih kompetencija, stvarajući time kvalitetnije obrazovno okruženje za sve buduće generacije studenata!

PROGRAM I OPISI RADIONICA KOJE SU ODRŽANE:

  • Dizajn učenja i analitika učenja u doba umjetne inteligencije (UI)

​prof. dr. sc. Blaženka Divjak


FOTOGALERIJA​

Dizajn učenja i analitika učenja u doba UI

  • Osnove iz psihologije obrazovanja
    mr. sc. Vesna Ciglar


    FOTOGALERIJA

Radionica_Osnove iz psihologije obrazovanja_mr. sc. Vesna Ciglar

  • Kako integrirati alate generativne umjetne inteligencije u znanstveno-istraživački rad?
    izv. prof. dr. sc. Dijana Oreški


    FOTOGALERIJA

    Radionica_Kako integrirati alate generativne umjetne inteligencije u znanstveno-istraživački rad?_Izv. prof. dr. sc. Dijana Oreški

  • Kako postaviti osobne granice u radnom okruženju digitalnog društva?
    prof. dr. sc. Violeta Vidaček Hainš


    FOTOGALERIJA

    Radionica_Kako postaviti osobne granice u radnom okruženju digitalnog društva_prof. dr. sc. Violeta Vidaček Hainš

  • Osnove kibernetičke higijene
    Mario Harjač, bacc. inf.


    FOTOGALERIJA

    Radionica_Osnove kibernetičke higijene: Mario Harjač, bacc. inf.

  • Nastavne osnove
    izv. prof. dr. sc. Goran Hajdin

    FOTOGALERIJA

    Radionica_Nastavne osnove izv. prof. dr. sc. Goran Hajdin

  • Multipla regresija
    Jelena Gusić Munđar, mag. math.

    FOTOGALERIJA

    Radionica_Multipla regresija_Jelena Gusić Munđar, mag. math.

  • Alati koji se temelje na umjetnoj inteligenciji u kontekstu visokog obrazovanja
    prof. dr. sc. Markus Schatten / doc. dr. sc. Bogdan Okreša Đurić

    FOTOGALERIJA

    Radionica_Alati koji se temelje na umjetnoj inteligenciji u kontekstu visokog obrazovanja prof. dr. sc. Markus Schatten / doc. dr. sc. Bogdan Okreša Đurić

  • Vrednovanje i izbor časopisa – gdje publicirati
    prof. dr. sc. Diana Šimić

    FOTOGALERIJA

    Radionica_Vrednovanje i izbor časopisa – gdje publicirati_prof. dr. sc. Diana Šimić