Skip to content Skip to navigation

FOI okupio marketinške stručnjake, znanstvenike i istraživače na 9. Međunarodnoj znanstvenoj konferenciji CRODMA 2024

U četvrtak, 24. listopada 2024. je na Fakultetu organizacije i informatike u Varaždinu započela 9. Međunarodna znanstvena konferencija CRODMA 2024, koja je potrajala dva dana, do 25. listopada 2024. Konferenciju svake godine organizira Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing (CRODMA) u suradnji s Fakultetom organizacije i informatike (FOI) Sveučilišta u Zagrebu te Hrvatskom akademijom znanosti i umjetnosti (HAZU) i drugim akademskim partnerima.

Na ovogodišnjoj konferenciji sudjelujelovalo je oko 60 autora i koautora iz Hrvatske i regije, koji su prezentirali svoje znanstvene i stručne radove vezane uz područje digitalnog marketinga. Značajni suorganizatori, poput HAZU-a, dodatno ističu važnost ovog događaja, a FOI se ističe kao glavni partner konferencije.

Program su danas otvorili:

  • Prof. dr. sc. Damir Dobrinić, predsjednik Hrvatske udruge za direktni i interaktivni marketing,
  • Prof. dr. sc. Marina Klačmer Čalopa, dekanica FOI-ja,
  • Danijela Vusić, pročelnica Upravnog odjela za društvene djelatnosti Grada Varaždina,
  • Dr. sc. Vladimir Huzjan, upravitelj Zavoda za znanstveni rad HAZU-a u Varaždinu.

Posebno su zapažena i pozvana predavanja koja su obuhvatila teme poput digitalnog marketinga, SEO strategija i digitalizacije u nautičkom turizmu. Glavni predavači na konferenciji bili su Dario Horvat (Arbona d.o.o.), Boris Barić (Degordian d.o.o.) i Ante Rončević (Sveučilište Sjever).

Važnost marketinga i uloga CRODMA-e

Prof. dr. sc. Damir Dobrinić istaknuo je važnost razvoja marketinga, osobito u kontekstu marketinga 6.0, koji integrira tehnologiju, ljudsku interakciju i etičke aspekte poslovanja. Naime, marketing 6.0 otvara vrata prema budućnosti gdje poduzeća moraju graditi autentične odnose s kupcima kroz personaliziranu komunikaciju i održive prakse, a upravo ovakve konferencije omogućuju razmjenu najnovijij saznanja i unaprijeđenje marketinga u toj smjeru.

Dekanica FOI-ja, prof. dr. sc. Marina Klačmer Čalopa, naglasila je važnost CRODMA konferencije za FOI, posebice studente na FOI-jevom studiju Ekonomike poduzetništva i istaknula da je za studente ekonomije i menadžmenta, CRODMA izvrsna prilika da se povežu s industrijom, steknu nova znanja i uvid u suvremene marketinške trendove, čime se dodatno pripremaju za tržište rada.

Sudionici su kroz dva dana na konferenciji CRODMA imali priliku sudjelovati u nizu prezentacija i radionica te uživati u prigodnoj izložbi o povijesti marketinga na FOI-ju i ostalim društvenim događanjima, poput obilaska Grada Varaždina.