Cilj kvalitativnog istraživanja je ispitati ranjivosti poduzeća u kontekstu kriznih uvjeta poslovanja i obilježja procesa digitalizacije kao odgovora na krizu s razine proživljenog iskustva poduzetnika te razviti razumijevanja pokretača i prepreka za digitalizaciju poslovanja. Tijekom kvalitativnog istraživanja poduzetnici iznose vlastitu poduzetničku priču kroz konstruiranje osobnog poduzetničkog narativa, osvrćući se na ulazak u poduzetništvo i specifičnosti svog poduzetničkog puta.
Planom istraživanja predviđeno je da u kvalitativnom istraživanju sudjeluje 45 poduzetnika, direktora ili predsjednika uprava aktivnih trgovačkih društava u Republici Hrvatskoj, s glavnom djelatnošću unutar prerađivačke industrije, sektora trgovine i turizma, koja pripadaju kategoriji mikro, malih i srednjih poduzeća.
U aktivnosti provedbe intervjua sudjeluju članice projektnog tima dr. sc. Tamara Šmaguc i dr. sc. Ivana Dvorski Lacković. Dosad je provedeno ukupno 17 dubinskih intervjua s poduzetnicima iz Zagreba, Rijeke, Pule, Varaždina, Koprivnice, Žminja, Barbana, Svetvinčenata i Viškova. Od navedenih poduzeća, devet ih pripada prerađivačkoj industriji, pet trgovini te tri turizmu. Intervjui su provedeni terenskim radom, pretežito posjetima poduzetnika i poduzeća, a prosječno trajanje intervjua je 60 minuta.
Projekt, koji je s aktivnostima započeo 18. 12. 2023. godine, financira Hrvatska zaklada za znanost (HRZZ), pod brojem IP-2022-10-6703, u iznosu od 119.449,81 eura. Predviđeno razdoblje provedbe projekta je 4 godine, odnosno do 17. 12. 2027. godine.
Više informacija o projektu dostupno je na mrežnim stranicama DigEntre.
Intervju s poduzetnicom Nedom Zubović Mihaljević, direktoricom i suvlasnicom poduzeća za veletrgovinu dječje opreme i proizvodnju dječje obuće Mikroedra d.o.o. iz Zagreba. Poduzeće je prepoznatljivo po portalu „najnaj ZA NAJVAŽNIJE“ (https://najnaj.eu/) i brandu ručno izrađene obuće za bebe i djecu Boababy.