Projekt O_HAI ④ Games se primarno bavi orkestracijom hibridnih metoda umjetne inteligencije, koje kombiniraju simboličke i statističke pristupe za preciznije rezultate. Ovaj pristup je izuzetno važan za razvoj složenijih i inteligentnijih sustava koji su ključni za napredak u dizajniranju računalnih igara.
Hibridne metode umjetne inteligencije, koje se mogu definirati kao orkestracija komplementarnih heterogenih i simboličkih i statističkih metoda umjetne inteligencije za dobivanje preciznijih rezultata, sveprisutne su u suvremenoj znanstvenoj literaturi. Ipak, metodologija razvoja takvih sustava je u većini slučajeva ad-hoc i ovisi od projekta do projekta.
Računalne igre oduvijek su bile povezane s razvojem umjetne inteligencije. Od najranijeg šahovskog minmax algoritma Claudea Shannona 1949. do novijeg AlphaGo-a 2015., računalne igre pružaju idealno okruženje za testiranje AI metoda. Slično tome, umjetna inteligencija je oduvijek bila važan dio računalnih igara, koje su često ocjenjivane prema kvaliteti svoje umjetne inteligencije i hvaljene ako su koristile inovativan pristup.
Računalne igre nam omogućuju testiranje AI metoda, ne samo za zabavu i slobodno vrijeme, već i za brojna druga područja ljudske aktivnosti kroz polja ozbiljnih igara i gamifikacije. Projekt predlaže uspostavu novog okvira za orkestraciju metoda hibridne umjetne inteligencije s posebnom primjenom na računalne igre.
Hologramsku konzolu moguće je vidjeti uživo u predvorju FOI 2, a voditelj AI Laboratorija i voditelj projekta prof. dr. sc. Markus Schatten ustupio nam je i kratki videoprikaz.