Skip to content Skip to navigation

Započela Startup akademija FOI-ja: Održan prvi modul radionica

Objavljeno: 12.03.2020

Danas, 12. ožujka 2020. godine, započeo je prvi ciklus Startup akademije na Fakultetu organizacije i informatike, kojeg provodi u suradnji s Tehnološkim parkom Varaždin. Radi se o programu podrške studentima FOI-ja u razvoju poduzetničke ideje te osnivanju i upravljanju vlastitim poduzetničkim poduhvatom, a namijenjena je svim studentima FOI-ja koji bi htjeli steći dodatna saznanja iz svijeta poduzetništva ili koji žele razraditi svoje studentske ideje u uspješan projekt ili posao te pritom ostvariti podršku za otvaranje vlastitog biznisa. U prvoj radionici, koja je održana u Info Chill Zoni na FOI-ju, sudjelovalo je 14 studenata, dok će cijeli ciklus proći ukupno 24 studenata.

Polaznici su danas imali prilike naučiti osnove poduzetništva te steći osnovne vještine i znanja potrebna za uspješno poslovanje i to kroz radionicu naziva 'Kako uobličiti ideju i stvaranje poslovnog modela?', koju je vodio direktor Tehnološkog parka Varaždin Karlo Kukec. Polaznici su predstavili svoje ideje za svoje poduzetničke pothvate, a koje će koristiti kao primjer za razvoj svog budućeg startup poduzeća. Zajedničkim radom i razmjenom ideja pokušali su odgovoriti na ova pitanja: 

  • Kakva znanja imaju, iskustvo za riješiti određen problem?
  • Koje su ideje za pokretanje vlastitog biznisa?
  • Koji su potencijali, prednosti i nedostaci ideja?
  • Koja motivacija tjera za napredak?
  • Koje stvari znaš i ne znaš u svom poduhvatu?
  • Pokazati zbog čega želiš riješiti određeni problem na tržištu svojim pothvatom!

U drugom dijelu radionice polaznici su kroz primjer, nekad startup, a danas etabliranog poduzeća Point Visible, smještenog u prostoru Tehnološkog parka Varaždin, saznali sve o njihovim počecima izgradnje tvrtke, u vrijeme kada još nije postojao sličan business model. Direktor i suvlasnik tvrtke Senko Đuras preDirektor i suvlasnik tvrtke Senko Đuraszentirao je studentima rast i razvoj tvrtke kroz 10 koraka u napretku poslovanja, odgovorio im je na pitanja kako ostati fleksibilan bez obzira na rast i kako opstati na tržištu koje se stalno mijenja te koji je backup plan za opstanak tvrtke u kriznim situacijama.