
Obzirom na trenutnu epidemiološku situaciju u zemlji i svijetu te slijedeći upute svih mjerodavnih institucija u cilju sprečavanja koronavirusnih infekcija i zaštite svih članova zajednice pa tako i svih naših studenata i djelatnika, Fakultet organizacije i informatike provodi sljedeće mjere zaštite:
- Nastava će se na FOI-ju u zimskom semestru akademske godine 2021./2022. odvijati hibridno
- Kolokviji i ispiti će se održavati kontaktno na Fakultetu ili na daljinu u skladu s odlukom nositelja predmeta
- Obrane završnih i diplomskih radova odvijaju se na daljinu
- Studenti FOI-ja moraju se pridržavati svih mjera zaštite prilikom ulaska na Fakultet te u pojedinu dvoranu, ured ili centar.
- Zaposlenici Fakulteta rade u prostorima FOI-ja i dostupni su u uredovnom radnom vremenu te obavljaju svoje radne zadatke, poštujući sve propisane mjere zaštite.
- Ostalim posjetiteljima FOI-ja bit će odobren ulazak u FOI isključivo uz prethodnu najavu pojedinoj službi ili zaposleniku.
VAŽNE ODLUKE i DOKUMENTI:
Upute za organizaciju i provođenje nastave za studente u zimskom semestru ak. godine 2021./2022.
Odluka o provođenju nastave u zimskom semestru ak. godine 2021./2022. – COVID-19
Odluka o izvođenju nastave na stručnom studiju PITUP u ak. godini 2021./2022.
Preporuke HZJZ za održavanje nastave na visokim učilištima – 2. rujna 2021.
Preporuka HZJZ za rad studentskih domova – 30. listopada 2020.
RAD SLUŽBI FOI-ja

- u cilju pružanja podrške studentima i zaposlenicima, svi zaposlenici u službama FOI-ja u novoj akademskoj godini 2021./2022. nastavljaju s redovnim radom u prostorijama Fakulteta, i to u svom normalnom radnom vremenu
- svi zaposlenici su u obvezi svakodnevno biti dostupni u radnom vremenu i obavljati svoje radne zadatke, uz obavezno nošenje zaštitnih maski u prostorijama Fakulteta
- preporuka je da se komunikacija studenata sa stručnim službama Fakulteta odvija elektroničkim putem, a u slučaju potrebe dolaska na FOI potrebno se prethodno najaviti nadležnoj stručnoj službi na dolje navedene kontakte
KONTAKTI I PODRŠKA
- komunikacija s referadom: referada@foi.unizg.hr
- obrasci se nalaze na adresi: https://www.foi.unizg.hr/hr/studenti/zamolbe
- radno vrijeme: pon – pet 07:00 do 15:00 sati
- cpsrk@foi.unizg.hr
- radno vrijeme: pon – pet 08:00 do 16:00 sati
- international@foi.unizg.hr
- radno vrijeme: pon – pet 08:00 do 16:00 sati
- podrška studentima na računalnoj mreži Fakulteta i ostali poslovi uz prethodnu najavu na cip@foi.unizg.hr ili na broj telefona 042 390-816
- radno vrijeme: pon – pet 07:00 do 19:00 sati; sub 08:00 - 14:00 sati
- komunikacija s računovodstvom putem maila: racunovodstvo@foi.unizg.hr
- radno vrijeme: pon – pet 07:00 do 15:00 sati
- 042 390 878 ili knjiga@foi.unizg.hr ili knjiznica@foi.unizg.hr
- rad čitaonice u Knjižnici Fakulteta organizacije i informatike provodit će se u skladu s Preporukama vezanim uz nastavak rada čitaonice u Knjižnici
- radno vrijeme knjižnice: 7-15 h
- isporuka naručenih knjiga i ostalih materijala uz prethodnu najavu na broj telefona 042 390-811
- slanje pošte i urudžbiranje te ostali poslovi koje nije moguće obaviti online
- radno vrijeme: pon - pet 07:00 do 15:00 sati
- psihologinja Violeta Vidaček Hainš
- +385 91 3390 839
- Skype: violetavh1
- Hrvatska psihološka komora i Hrvatsko psihološko društvo
- +385 91 5387 025 (područje Varaždinska županije)
- kontakti za ostale dijelove Hrvatske